17.06.2008

Nowe książki już są!

Tym razem Dyrekcja przyznała nam większą kwotę na zakup książek, dzięki czemu udało nam się "złowić" całkiem niezłe okazy. :-D
Czym prędzej więc chwalimy się naszym Czytelnikom, jakie tytuły od przyszłego tygodnia będą mogli wypożyczać w Dziale Gromadzenia.


  1. Clarkson Jeremy: Wściekły od urodzenia
  2. Coelho Paulo: Brida
  3. Fielding Joy: Laleczka
  4. Grandbois Peter: Grabarz
  5. Gretkowska Manuela: Obywatelka
  6. Grisham John: Apelacja
  7. Kirschner Ann: Listy z pudełka: sekret mojej mamy
  8. Komar Michał, Meller Stefan: Świat według Mellera: Życie i historia
  9. Komar Michał, Meller Stefan: Świat według Mellera: Życie i polityka
  10. Komar Michał, Bartoszewski Władysław: Skąd pan jest? : wywiad rzeka
  11. Lindley Maureen: Klejnot Wschodu: pamiętnik
  12. McCourt Frank: Nauczyciel
  13. Melman Yossi, Javedanfar Meir: Nuklearny sfinks: Iran Mahmuda Ahmadinedżada
  14. Messner Reinhold, Huetlin Thomas: Moje życie na krawędzi
  15. Mrożek Sławomir: Ucieczka na południe
  16. Nurowska Maria: Anders
  17. Osiecka Agnieszka: Na wolności: dziennik dla Adama
  18. Pawlikowska Beata: Blondynka u szamana: magiczna wyprawa do świata amazońskich Indian
  19. Piekara Jacek: Sługa Boży
  20. Pilipiuk Andrzej: Oko Jelenia: Srebrna Łania z Visby
  21. Pilipiuk Andrzej: Zagadka Kuby Rozpruwacza
  22. Potocki Andrzej: Majster Bieda czyli zakapiorskie Bieszczady
  23. Pratchett Terry: Potworny regiment
  24. Pratchett Terry: Prawda
  25. Pratchett Terry: Trzy wiedźmy
  26. Roberts Nora: Taniec Bogów
  27. Sparks Nicholas: Na ratunek
  28. Sparks Nicholas: Pamiętnik
  29. Tytuła Magdalena, Łosiak Marta: Polski bez błędów: poradnik językowy
  30. Weiner Jennifer: Mamuśki gotowe na wszystko
  31. Witkowski Michał: Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna-Szczakowej

Istnieje możliwość zamówienia książki z powyższej listy - telefonicznie, mailem lub w komentarzu pod wpisem. Zapraszamy!


2 komentarze:

sygnaturka pisze...

To, co mi się u Państwa podoba najbardziej - to informowanie czytelników o zakupionych nowościach i możliwość ich szybkiego wypożyczenia (krótki czas opracowania). Sama od roku pracuję w bibliotece i niestety muszę powiedzieć, że u mnie panują iście PRL-owskie zasady - nowe książki idą najpierw do dyrekcji, potem do znajomych dyrekcji, potem do ich rodzin, a czytelnicy otrzymują nowości na swoje wyraźne życzenie - i to też w okrojonej ilości. Po jakimś miesiącu od zakupu (podczas gdy przecież proces opracowania można skrócić!). To mnie okropnie irytuje! Ktoś mi niedawno powiedział, że gdy będę miała dwudziestoletni staż na karku, sama będę tak robić, ale widzę, że to od dobrej woli pracownika zależy. Bo ja wciąż wierzę, że bibliotekarstwo jest misją... Pozdrawiam słonecznie - Czytelniczka :)

BIBLIOTEKA pisze...

Pani Magdaleno,
no cóż - jak Pani sama zauważyła - wszystko zależy od ludzi! Mój staż w bibliotece to prawie 16 lat i jakoś nie mam "takiego skrzywienia" więc może nie każdemu ono grozi? ;-))
Mam nadzieję, że i Pani (jeśli zostanie Pani w tym zawodzie) nie nabierze "PRL-owskich przyzwyczajeń" - jakie by one nie były ;-)
Również serdecznie pozdrawiamy