15.08.2008

Kącik Czytelnika - Pani Karolina i jej rowerowa podróż

Kolaż ze zdjęć Pani Karoliny - więcej w albumie.


Pani Karolina Osiewała - kobieta 50+ ale nikt by się nie domyślił! Jest to osoba pełna energii, której starczyłoby dla kilku osób, a jej uśmiech jest zaraźliwy! ;-) Budzi nasz podziw swoją pasją, jaką są rajdy rowerowe. Niczym Struś-Pędziwiatr, albo Easy Rider (jak kto woli), przemierza Polskę wszerz i wzdłuż. Ostatnio wybrała się na dłuższą wyprawę do naszych wschodnich sąsiadów.
Z tej wyprawy przygotowała dla nas krótką relację i wspaniałe zdjęcia, które prezentujemy poniżej.
Miłego czytania i oglądania!

"W upalny dzień 27.06.2008r. wraz z grupą kilkudziesięciu osób wyruszyłam z Augustowa na miesięczną włóczęgę rowerową po Litwie i Łotwie.
Dzień po dniu, kilometr po kilometrze, w słońcu i deszczu, z wiatrem i pod wiatr przemierzałam drogi Litwy i Łotwy, podziwiając piękne krajobrazy i spotykając na swej drodze wspaniałych ludzi, zawsze chętnych do pomocy.
Zwiedziłam Druskienniki - uzdrowisko nad Niemnem, Wilno - miasto kościołów, Rygę z przepiękną starówką. Byłam na przylądku Kolka - najbardziej na północ wysuniętym punkcie Kurlandii. Jechałam wzdłuż wybrzeża, podziwiając klify i wspaniałe piaszczyste plaże. Zwiedziłam Ventspils - miasto portowe Łotwy z uroczymi drewnianymi domkami, Liepaje - portowe miasto z urzekającą starówką, Kuldigę - jedno z najstarszych miast Łotwy, Połągę - litewską riwierę bałtycką oraz Kłajpedę - port handlowy.
Przejechałam przez Mierzeję Kurońską docierając do Nidy, najbardziej cenionego letniska w regionie.
Po 31 dniach pedałowania i przejechaniu 1900 km dotarłam do Augustowa, gdzie moja podróż dobiegła końca."
Karolina Osiewała


Album zdjęć z podróży.

Brak komentarzy: