25.08.2008

Sierpniowe nowości


Zgodnie z naszą świecką tradycją ;-) poniżej przedstawiamy listę sierpniowych zakupów.
Książki będą gotowe do wypożyczenia w przyszłym tygodniu, ale już teraz można zamawiać co smakowitsze kąski.
Zapraszamy!

1. Axelsson Majgull - Daleko od Niflheimu
2. Białołęcka Ewa - Wiedźma.com.pl
3. Chesterton Gilbert K. - Człowiek który był czwartkiem
4. Cook Robin - Epidemia
5. Cook Robin - Marker
6. Davies Adam - Żegnaj Cytrusku
7. Gałczyńska Kira - Srebrna Natalia
8. Gałuszka Agnieszka - Międzymiasto
9. Gorelikowa Ałła - Korund i salamandra
10. Griffin W.E.B. - Majorowie
11. Griffin W.E.B. - Porucznicy
12. Grochola Katarzyna - Trzepot skrzydeł
13. Grygo Marcin, Michalak Bartosz - Krystyna Janda
14. Klasicka Małgorzata - Kobiety powstańcy warszawscy w niewoli niemieckiej
15. Komuda Jacek - Czarna szabla
16. Lucy Lum - Cierń Miasta Lwa
17. Masterton Graham - Piąta czarownica
18. Matuszkiewicz Irena - Przebudzenie
19. Mikołajewska Emilia - Osoba ciężko chora lub niepełnosprawna w domu
20. Mroziewicz Krzysztof - Prawdy ostateczne Ryszarda Kapuścińskiego
21. Patchett Ann - Biegnij
22. Pawlikowska Beata - Blondynka w dżungli
23. Pratchett Terry - Maskarada
24. Raduńska Sonia - Białe zeszyty
25. Ravel Edeet - Dziesięć tysięcy ukochanych
26. Saar Erik, Novak Viveca - Guantanamo: Cała prawda o amerykańskiej bazie
27. Suskind Patrick - Historia pana Sommera
28. Truscott Lucian K. - Szary mundur

5 komentarzy:

sygnaturka pisze...

Proszę źle mnie nie zrozumieć - ale czy na pewno można książki zamawiać? Ostatnio, gdy dzwoniłam, prosząc o odłożenie pozycji dopiero co zakupionej, jedna z pań nie wydawała się bardzo szczęśliwa z tego powodu. Miałam wrażenie, jakbym prosiła o gwiazdkę z nieba.

BIBLIOTEKA pisze...

Czy przez telefon da się określić szczęśliwość danej jednostki? Dość osobliwa psychoanaliza... Poza tym mamy świadomość, że nie pracujemy u Pana B. ani w Rovaniemi i wypożyczamy książki, czasopisma, kasety i audiobooki, a nie gwiazdki. Pytanie: czy otrzymała Pani zamówioną książkę i czy pojawiła się Pani po nią w rozsądnym terminie (bo kilka zamówień "leżakowało" przeszło tydzień). Nowości niewiele, a Czytelników ponad tysiąc...

Anonimowy pisze...

Magdalena! muchy w nosie miałaś, a nie wrażenie!
Jedyna Biblioteka w Łodzi, w której nowości to nowości. Jak te kobitki to robią, że pamiętają co kto chce? Pozdrawiam. Wierny czytelnik.

BIBLIOTEKA pisze...

Sprawiedliwość bardzo łatwo znaleźć w słowniku, pod literą "S".
— Karol Bunsch

sygnaturka pisze...

Anonimowy czytelniku, należę do tej biblioteki od lat i uwielbiam ją od samego początku, czego wyrazy dawałam na tym blogu już nie raz. To nie była obraźliwa krytyka - to było pytanie, które chyba nikogo nie obraziło. Sama jestem bibliotekarką i wielce sobie cenię placówkę przy Ketlinga, ale zadałam pytanie jako czytelnik. Książkę odebrałam w rozsądnym czasie, żeby zacytowac to sformułowanie, przeczytałam i bardzo dziękuję za odłożenie. Zwróciłam tylko uwagę na to, że gdy poprosiłam o odłożenie, to rozmawiająca ze mną osoba swojemu średniemu zadowolenieniu dała wyraz nie tyle w tonie glosu, co w słowach - musiałam ją namawiać do tego. Nie krytykuję, może miała zły dzień, ja też takie miewam, zastanowiło mnie tylko to, że pomiędzy informacjami na blogu biblioteki a zachowaniem bibliotekarza była pewna rozbieżność. Jeśli taką krytykę uznaje się za niekonstruktywną, a pytanie wzbudza taki gniew czytelników - to przepraszam. Nie chciałam nikogo urazić. Teraz sobie zapiszę tytuły, na które mam chęć, i będę grzecznie czekać w kolejce. Pozdrawiam - równie wierna czytelniczka.