18.07.2008

Lipcowe nowości!

Po lipcowych "łowach" - poniżej skromna (naszym zdaniem!) lista zakupów. Książki można będzie wypożyczać od przyszłego tygodnia.

Zapraszamy!


1.Akunin Boris - F. M .

2.Axelsson Majgull - Ta, którą nigdy nie byłam

3.Child Lee - Bez litości

4.Choszcz Kinga - Moja Afryka

5.Christie Agatha - Hotel "Bertram"

6.Coben Harlan - W głębi lasu

7.Ćwiek Jakub - Ciemność płonie

8.Gale Iain - Cztery czerwcowe dni: powieść o bitwie pod Waterloo

9.Grange Jean – Christophe - Czarna linia

10.Kwietniewski Andrzej - Blondynka z miasta Łodzi

11.Kertesz Imre - Dossier K.

12.Koren Yehuda - Femme fatale : życie i tragiczna śmierć Assi Wevill, rywalki
Sylvii Plath

13.Maślanek Jarosław – Haszyszopenki

14.Prochazkova Petra – Friszta : opowieść kabulska

15.Pilipiuk Andrzej - Oko jelenia : droga do Nidaros

16.Pilipiuk Andrzej - Weźmisz czarno kure

17.Roberts Nora - Rodzinne szmaragdy

18.Saillo Ouarda - Księżyc we łzach

19.Shreve Anita - Historia pewnego lata

20.Stewart Chris - Jeżdżąc po cytrynach

21.Turow Scott - Bez przedawnienia

22.Webster Richard - Feng Shui : droga do sukcesu

Książki można zamawiać w "komentarzach" pod wpisem, telefonicznie lub mailem.

3 komentarze:

sygnaturka pisze...

działam, że można u Państwa zamawiać (rezerwować) sobie książki. Kiedyś próbowałam i powiedziano mi, że nie ma takiej możliwości. Cóż, to było kilkanaście miesięcy temu, może coś się zmieniło. Cieszę się, że taka możliwość jednak jest :) Gratuluję świetnych zakupionych pozycji, naprawdę interesujących. Już upatrzyłam sobie kilka... ;)Pozdrawiam ciepło!

BIBLIOTEKA pisze...

Dziękujemy za zainteresowanie i komentarz.
Cieszymy się, że nasze zakupy się spodobały :-)
Pozdrawiamy i zapraszamy :-)

sygnaturka pisze...

Zawsze z radością do Państwa przychodzę - biblioteka mi się bardzo podoba, zarówno podejście pracowników (życzliwe, z uśmiechem), akcje biblioteczne, jak i elementy organizacji (patrzę na to młodym, bibliotekarskim okiem ;). Na pewno odwiedzę, pozdrawiam!