12.05.2009

Zapraszamy na kiermasz!

Kiermasz Bibliotek Widzewskich i Przyjaciół ruszył!

I w ramach Tygodnia Bibliotek - będzie trwał do piątku!
Oprócz tanich książek można także kupić wspaniałe wyroby, prawdziwe cuda rękodzieła wytworzone przez osoby niepełnosprawne z Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 w Łodzi oraz Dziennego Oddziału Specjalistycznego Szpitala Psychiatrycznego w Łodzi.

Czego tu nie ma!!
Na zachętę - poniższe zdjęcia!

Niedługo Dzień Matki...można tu kupić wspaniały prezent, oryginalny i piękny! A przy okazji wesprzeć twórców tych wspaniałości!

ZAPRASZAMY!!!

Na zdjęciu poniżej Zdzisia (Filia nr 8) i Asia (Dz.Gr.)































3 komentarze:

sygnaturka pisze...

Ach i och!!! Cóż za cuda Panie tam mają! I decoupage, i iris folding - mam nadzieję, że jeszcze zdążę się na coś załapać ;) Pozdrawiam ciepło!

BIBLIOTEKA pisze...

Cóż mogę powiedzieć - ZAPRASZAMY!!!
i pozdrawiamy

sygnaturka pisze...

Oj, niestety nie mam kiedy:((( Na zeszłorocznym kiermaszu byłam, wtedy jeszcze mieszkałam na Ketlinga:) Teraz droga z Teofilowa na Janów zajmuje mi godzinę, więc podziwiam z daleka i słucham opowieści Teściowej, która przyniosła Państwu encyklopedie;) Gratuluje wspaniałych pomysłów, cudów na straganie i podziwiam wytrzymałosć na lodowaty wiatr - a na Janowie jak wiadomo mikroklimat jest, więc jeszcze zimniej;) Pozdrawiam serdecznie!